Infernal Affairs 1


Så dette ER en «dårlig cop / bra cop» mafia film, med baller.

Du følger to forskjellige historier, no Blir kastet ut av politiskolen for en GA under-cover hos mafiaen, og no gjør SEG ferdig for Å tjenestegjøre mafiaen under-cover i politiet. «Den gode cop» under-cover agenten sliter med kl Han føler SEG fanget i mafiaen, Mens Han Har mer lyst til å. seg å være en Åpenbar politimann. Mens mafiaens agent hos politiet gjør alt for Å skjule kl Han saboterer politiske aksjonene. Noe Han klarer godt til en viss grad. Så hvem Vil vinne denne kampen Som inneholder blod, stoff og Drap? Ingen Kan føle SEG trygge. Ingen Kan stjal på noen. For HVEM ER egentlig ond? Eller for Å spørre Det vanskeligere: Er egentlig noen på Rett side? Alt Skal ofres på alle sider for kl Malet Skal nas ….

Trailer:

[Youtube = http://www.youtube.com/v/S4R3nHkqyfM&hl=nb_NO&fs=1 &]

Denne Filmen Har vært på radaren min i Flere år egentlig. Særlig Etter kl Jeg fikk vite i «The Departed» var Basert på Infernal Affairs, Det ER også Lett å se. Så Jeg gledet meg faktisk veldig, og hadde Høye forventinger til den første i serien av tre. Forventingene Luft Mott til Så sorterer. Jeg virkelig digget denne Filmen. Den hadde utrolig «nerve» og utrolig bra Plott. for dette Kan Kalles no mafia film på et ekstremt Høyt Nivå. Nar Jeg says «gudfaren Nivå» overdriver nok litt Jeg. Det ER bare Ikke Langt ifra. Faktisk syltynt. «The Departed» var knall bra. Originalen ER Bedre. Utrolige skuespillere, utrolig «Tett» film, utrolig kul musikk. Det eneste Som stopper meg fra A gi full Skår eh Rett å. slett ved hiet Ikke ER den beste gangster Filmen i Hele verden. Karakter: 9 av 10. Du Kan også lese om Filmen hos Captain Charisma, Infernal Affairs en ER EN AV Hans yndlings filmer.

Legg igjen en kommentar