Infernal Affairs 3


Noen sa at alle gode ting er 3, han burde sjekke hodet sitt

Dette er Infernal Affairs 3 svar på «Back from the future 2». Altså en «binneledds» film imellom nummer 1 og 2. Den flyr litt frem og tilbake i tid. Den gir svar på spørsmål som de 2 første stilte. Alt klar gjøres, alt blir løst. Er det nok en muldvarp i politiet? Vil han slippe unna det han gjorde mot Yan? Vil fortiden vil innhente ham? Ming vil bevise for alle og ikke minst han selv at han er en god politimann…..

Er egentlig ikke så mye å fortelle denne filmen. Den er helt ikke idiotisk, Den er litt forvirrende. Jeg klarte definitivt å se den, det var liksom det. Jeg klarer bare ikke helt å engasjere meg i denne «mitt i» filmen. For jeg synes nok denne er den dårligste, men samtidig også et verdig og god avslutning. IA 1 til 3 har definitivt vært tiden. Jeg føler meg mer klar for flere asiatiske filmer, der jeg har flest svarte hull når det gjelder mine film kunnskaper. Jeg klarer bare å gi denne filmen en Karakter 6 av 10. Da du får svar på en del, og at du får helt fantastiske rolleprestasjoner. Captain Charisma likte denne filmen også, noe han da faktisk gjorde når det gjelder hele serien. Det skal vel også¨sies at det var han som fikk meg til å endelig se disse filmene

Legg igjen en kommentar