The losers

5 menn er i Bolivia. De er ikke ser ikke ut som dine vanlige FBI agenter. Mer

Ong-Bak: Muay Thai Warrior

Ong Bak? Who the hell is he? Mer

Topp 5 – Filmer ifra 1979

Året jeg ble født. Jeg måtte jo nesten velge dette året før noen andre år. Så la oss se litt på året 1979, i filmens øyne. Mer

Thirst

En prest, en dame, helvetes mye blod! Mer

Infernal Affairs 3

Noen sa at alle gode ting er 3, han burde sjekke hodet sitt Mer

Infernal Affairs 2

«Jeg vil ikke bli ond, det bare ligger i blodet mitt» Mer

Infernal Affairs 1

Så dette ER en «dårlig cop / bra cop» mafia film, med baller. Mer

Topp 5 – Filmer med farger i tittelen

Fargefilmer er da ikke overvurdert! Mer

Bitten

Heller alene, en å bli spist? Mer

Topp 5 – Filmer alle andre liker, men jeg hater

I love to hate, and hate to love Mer

Forrige Eldre innlegg