The losers


5 menn er i Bolivia. De er ikke ser ikke ut som dine vanlige FBI agenter. De er ubarberte, og ser ut som «tapere» De fange en dop langer, det er bare det at han har barn som skjold. Ikke bare det han har hacket seg inn på den sikrete linjen deres. Så derfor må våre helter redde barna, fange skurkene og ikke minst overleve før flyet som er over dem slipper ned bomber. De klarer dette med barna, og får alle barna i et helikopter. Det er bare det at hoved skurken «Max», får dette helikopteret skutt ned, våre helter hiver alt av identitet på bålet. Så nå kan de starte på nytt, alle tror de er døde. Nå kan de jakte på mannen som drepte barna, og tok bort deres fremtidsplaner hjemme i USA. For nå er de ikke soldater, men menn på utsikt etter hevn. Ikke bare det, de får hjelp av en dame med en dyp hemmelighet…

Dette er basert på en tegneserie. som jeg verken har lest eller hørt om. Jeg er en «sucker» for slike filmer. Dette er så utrolig «over the top american» som det ann å bli, men jeg bryr meg katta. Dette er det jeg håper A-Team filmen blir, full av humor, action, og en syl tynn historie det er lett å engasjere seg i. Dette var denne filmen, den NESTEN ultimative «De gode imot de onde» filmen. Ja jeg sa «nesten», det er ikke en perfekt film. Det største hullet er livvakten til skurken, og skurken selv. De er ikke onde nok, og den utrolig teite hansken vår skurk har på seg er ikke mer en et forstyrrende en at jeg gir f. Så alt i alt en Karakter på 7 av 10. En veldig sterk 7 også.

1 kommentar (+add yours?)

  1. PlainTom
    mai 14, 2010 @ 21:53:10

    Veldig enig med deg. Skurken var en stor skuffelse.

    Svar

Legg igjen en kommentar