The new daughter


The new daughter er en film med Kevin Costner, han har akkurat flyttet til en liten by i midten av «ingenstedsland». Kona har dratt ifra dem, helt uten advarsel, uten noen forklaring. Så der står han da, med et gutte barn, og en jente i i «ungdoms opprør»  fasen. Ikke bare det, huset der de bor har et rykte over seg. Det skal ligge en eller annen forbannelse over huset. Bak i hagen ligger det en stor kule, som ser ut som en vikinggrav en noe annet. Da datteren begynner å grave i hagen, og oppfører seg mer unormalt en vanlig. Er det ungdoms opprør eller er det faktisk noe i hagen?

Kevin Costner… Ja ja…. Han har så definitivt har hatt sin storttid, og bør finne på noe annet en å lage film. Plukke epler i Spania foreksempel. Denne filmen SKRIKER «Signs», ikke bare det, det er pokker meg en blå kopi nesten. Mel Gibson er rett og slett bare byttet ut. Jeg fatter bare det ikke… Pokker ta Hollywood, fin på noe originalt for en gangs skyld. Er pokker ikke noe rart at folk driver med piratvirksomhet når dette er det man får, jeg ville ikke anbefale denne til noen, knapt til min verste fiende. Når det er sagt, er filmen ikke spendende<, det eneste jeg virkelig likte var slutten, den var faktisk ikke så ille. Jeg likte den, filmen fortjente den slutten. Så alt i alt: Karakter: 2 av 10. 1 poeng for slutten, og 1 poeng for skuespilleren som spiller datteren i huset.PlainTom har også skrevet om denne filmen: HER

3 kommentarer (+add yours?)

  1. PlainTom
    mai 15, 2010 @ 19:31:07

    Jau, så va vi enige nok en gang *ler*

    Svar

  2. PlainTom
    mai 16, 2010 @ 03:45:02

    yup, synes å huske jeg nevnte Signs i min review også 😛
    Begge elendige filmer men denne var extra elendig i sammenligning *ler*

    Svar

Legg igjen en kommentar